Angels of mine

Måste bara lägga upp en bild på den absolut sötaste ängeln som finns i mitt hem just nu. Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet!
Älskar änglar o skulle kunna ha flera stycken, om jag bodde själv vill säga :-)
Men den här sötisängeln kunde inte ens min Bejbi motså, han tyckte den var sååå jag (undrar vad han menar med d ?!) Så till min stora lycka fick den snällt följa med oss hem!!!

Den här bilden var med i fredagens nr av Tivoli, o nej jag ska INTE köpa ett par lackleggings :-)
Man får ju svara på olika frågor och den sista frågan hon ställde till oss var vad vi inte skulle ta på oss, jag svarade då lackleggings o Bejbi som hatar palestinasjalar svarde d men i tidningen blev frågan istället, vilket blir ditt nästa köp? Jag asgarvade när jag såg d o tyckte mest d var komiskt men d tyckte däremot INTE min lilla Bejb :-D


Nu ska jag gå o mysa i soffan med min Darling o dricka te o äta jaa just d, lussekatter :-)







Hoppas ni får en trevlig kväll, härligt att d snöar ute!
Puss på er!

















 

Kommentarer
Postat av: PerNilla

Vilken söt ängel =)



Trodde du ville ha lackleggins, haha =)

2008-12-04 @ 18:54:14
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa jag vill bli din polis med pistol och batong :)

2008-12-08 @ 11:48:12
Postat av: Pernilla

Mm skoj med Idolfinal men trist att det lider mot sitt slut. Ska man nu göra varje fredag? Kram

2008-12-11 @ 20:06:02
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Cecilia

Hej! Jag skrev innan ett långt inlägg som tydligen inte nådde fram :-( Kul med din blogg, jag följer den gärna! Om du vill läsa min så får du mitt lösen.

Kul med lackleggingsarna...haha!!

2008-12-14 @ 19:40:20
URL: http://clarasmamma.blogg.se/
Postat av: Jessi

:-) Va kul att du hittat hit Cecilia, vill gärna ha lösen till din blogg.

2008-12-14 @ 21:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0