December

Härliga december har gått sååå fort, om 5 dagar e d jul, wihoo!!!
Dagarna har varit fullspäckade o lite halvt stressade nu på slutet men oj så mysigt jag haft d!
Har varken tid eller ork att skriva om allt men lite bilder bjuder jag på som vanligt :-)

Den 6 december var d dax för tjejkväll  så här kul hade vi :-)
        

7 december gjorde vi pepperkakshus hos mamma o pappa!
      

11 december var jag o tittade på J O Js lussefirande på förskolan, de var såååå söta mina små älsklingar!
Bilder får ni se senare!

På lucia passade jag o Bejbi godingarna hela dagen. Vi var på Andys lekland, fikade , åt, busade, var på lekplatsen m.m en superhärlig dag me älsklingarna! På kvällen hade vi Bejbis föräldrar o syster på besök :-)

Självklart har vi shoppat en massa julklappar oxå  har bara 2 kvar nu :-)

Fredagen den 19 december började inte jättebra men så fick jag o min Bejbi ett efterlängtat besked o genast blev allt mycket bättre! Åh vad lyckliga vi e!!! Berättar mer efter jul...
Idag var sista jobbdagen så nu e jag ledig i hela 11 dagar! Har nog aldrig längtat eller behövt en ledighet så mycket som jag gör nu. Tack gode gud för att d  e jul, hade inte orkat en dag till!

Ikväll ska vi käka middag o glögga hemma hos M & N, va längesen vi träffades så d ska bli väldigt skoj.
Ska gå o baka en liten kaka me Bejbi nu som vi kan ha me oss :-)

Imorron tar vi tåget me mamma, pappa o fam Söderkvist till Köpenhamn o Tivoli, längtar!

Hoppas ni får en härlig kväll!
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Marcus den store starke!

Oooh! Vad spännande det ska bli att läsa efter jul.. Undrar vad det kan vara?! Haha! Jag vet ju vad det är! Muhahahahahaaaaa!! Näe, nu ska jag gå o se om jag hittar nån uppäten macka i kylskåpet! Puss på dig min lilla darling!

2008-12-19 @ 17:12:34
Postat av: PerNilla

Heej gummis. Tack för din kommentar =)

Vad skojsiga bilder. Snodde några av dem, skoj att ha =)



Ni får med ha en super helg så får vi snart höras och ses och snacka om nyår och om en massa annat skoj!! Kramis.

2008-12-19 @ 17:40:56
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Cecilia

Vad spännande...fast jag tror det har något med hus att göra på nåt sätt..

Krya på dig!

Kram!

2008-12-19 @ 20:14:57
URL: http://clarasmamma.blogg.se/
Postat av: PerNilla

Nyfikna är vi här i Karpalund som bara den =)

2008-12-19 @ 22:35:14
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Anna

Hehe söta bilder^^

Ja jag säger som Cecilia det handlar säkert om hus, eller kanske barn? ^^



Kram

2008-12-19 @ 23:08:38
URL: http://kossananna.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Åhh vad spännande. Tror också det handlar om hus.

Varför tror du att alla hemlisar handlar om barn Anna. Kanske så att du är sugen själv?



God Jul Jessica



2008-12-21 @ 10:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0