En Härlig Helg

Det här har varit den bästa helgen på länge, länge, länge.

Igår var jag o Bejbi på tur hela dagen! Vi fixade dom sista julklapparna, kollade hus m.m. På Kvällen klädde vi granen som vi fick av mina kära föräldrar, Tack!!!
Ska fixa en spira att ha i toppen istället o lite mera glitter.
  

Tivoli i Köpenhamn!
Tack kära familjen för den underbaraste, mysigaste, härligaste dagen vi haft tillsammans på länge! Har ni inte varit på Tivoli i juletid, ÅK DIT! Sååå mysigt me alla lampor o ljus överallt.
              

Tack kära vänner  för en trevlig kväll i fredags me god mat o underbart god glögg, kollade efter den igår men hittade den inte. Jag letar vidare :-)

Idag ska jag hem till Everöd o passa mina små älsklingsmonster o umgås me mamma o pappa!

Cecilia, Kajsa o Anna ni har rätt, klart det handlar om hus :-D

 
Hoppas ni får en trevlig dag!
Pussar
 
   

Kommentarer
Postat av: Emmy

Har alltid velat åka till Tivoli o titta på alla ljusen men det blir aldrig av. Kanske nästa år...



Spännande med husgrejen..Stolle sa att ni varit inom igår..hihi :)



Ha det underbart!!! Kram

2008-12-22 @ 10:11:11
Postat av: Cecilia

WOW!! Vilka underbara bilder. Jag förstår ju såklart att ni njutit massor och haft det såå mysigt! Vi skulle oxå åkt dit men det har faktiskt inte funnits tid :-(

Alltså, du får faktiskt berätta om huset nu! :-)

GOD JUL till er!

Kramis

2008-12-22 @ 12:12:09
URL: http://clarasmamma.blogg.se/
Postat av: PerNilla

Hejhej gumman. Vad hätliga bilder och det ser ut som ni haft en super bra helg :)



Annade oxå lite om att det handlade om hus, men var ej säker....roligt :)



Kramis.

2008-12-22 @ 14:50:42
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Anna

Vilka fina bilder! Ser ut som att ni har haft det riktigt myyysigt:)



Ska ta mig en liten powernap nu sen ska jag med blogga lite, känner att jag ligger lite efter nu, ha ha ha^^ (internt skämt från en taxiresa)

2008-12-22 @ 15:19:08
URL: http://kossananna.blogg.se/
Postat av: PerNilla

Det var såå lite så =)



Längtar med tills vi ses så vi kan fortsätta fortsätta med våran pratstund!!

2008-12-22 @ 17:01:33
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Martina

Men HALLÅ! Så fint ni har det där hemma, jag skulle också vilja ha en gran! Ser verkligen ut som ni har haft det mysigt tillsammans i Köpenhamn. GOD JUL

2008-12-23 @ 10:53:04
URL: http://skepparegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0