En magisk månad

Idag e d första dagen på härliga December! Bara älskar den här alldeles, alldeles underbara magiska, mysiga månaden!
Stjärnorna o ljusstakarna har kommit upp i fönstrena o man blir bara såå glad varje gång man tittar på dom :-)
Allt, precis ALLT blir mycket mysigare när d närmar sig jul. Mmm mys, mys, mys

Den första dagen på december har varit helt underbar, jag o min Bejbi fick en present av mina föräldrar idag, biljetter till Disney on Ice den 24 januari! Älskar allt som har med konståkning att göra :-)

 Dessutom har jag o min Älskling varit förlovade i 4 månader :-)
Så här unga o snygga såg vi ut när vi träffades
    Älskar dej Bejb!

 Hoppas ni hade en trevlig första Advent igår. Vi började dagen me en härlig frukost o sen en tur till Nova, fick köpt massor av julklappar så nu e d inte så många kvar, känns skönt att va ute i god tid! 
På kvällen blev d glögg o pepparkakor, lussekatterna va slut :-(

 

Idag fanns d som tur va massor me lussisar, så nu äntligen ska jag få mina älskade katter :-)


Ha en mysig kväll!
Puss på er





Kommentarer
Postat av: anna

Grattis till er båda:)Du är fortfarande lika snygg!

2008-12-01 @ 21:00:04
URL: http://kossananna.blogg.se/
Postat av: Emmy

Såg att ni var med i K-bladet :)

Hoppas allt är bra med er, kram!

2008-12-02 @ 14:12:26
Postat av: nadja

Vilka fina bilder på er!!! JAg älskar med december månad, så juligt. Vi ägnar kvällarna åt att titta på julfilmer och dricka glögg eller te med pepparkakor, mmmm. I går brev det filmen Santa Claus, så julig. Kramar

2008-12-02 @ 14:35:01
Postat av: PerNilla

Grattis och ni verkar ha haft det väldigt mysigt =)





Skoj med konståkning ju, förstår att du blev glad. Hehe =)

2008-12-02 @ 19:27:21
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0