Gamla goa Bevvan

När jag var yngre så var Bevvan ett av mina absoluta favvis program, missade inte många avsnitt. Så som ni säkert förstår har jag längtat lääänge efter att d nya Beverly Hills skulle börja. O så missade jag d igår!
Men som tur är så kunde jag kolla på reprisen idag istället :-)
D va såklart inte lika bra som d gamla men jag kommer helt klart att fortsätta kolla :-)
Oj, oj, oj vilka minnen d väckte till liv :-D, nästan så att man längtar tillbax till den tiden, men bara nästan...
Genast blev den här dagen mycket bättre!!!

Pussisar



Kommentarer
Postat av: PerNilla

Gamla Bevvan var bättre men gillade den nya oxå så lär med fortsätta se det. Hehe =)

2008-11-25 @ 19:43:07
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Du är allt min lilla tok va? ;) Pusspuss

2008-11-26 @ 21:18:06
Postat av: PerNilla

Haha att vi lyckas =) Men det är inte fel att ha bra smak och det verkar vi ju ha bägge två, hehe!!



Ha en bra kväll du/ni med, kramis!!

2008-11-28 @ 17:04:17
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0