Det snöar!

Mmm d gör det minsann! Tycker d e såå mysigt när första snön kommer, helst ska d vara stora flingor o d gör ju inget om d får ligga kvar på marken mer än några sekunder. Idag e d bara pyttisflingor som faller men d e mysigt ändå :-)

Tänkte berätta/visa vad som hänt i mitt liv sen jag skrev sist ( ja, d va längesedan)!


* 7/11 åkte jag o Nilla hit o shoppade lite (självklart handlade vi likadana kläder). Som vanligt blev d lite mat o fika o en massa flams/trams! :-)

*8/11 käkade jag gåsamiddag hos svärföräldrarna, sååå gott! Sen var jag o Nilla på fest hos Princess A. D blev singstar, twister me katten :-) o sen Grand. En helt sjukt galet rolig kväll hade vi!
 

*9/11 var vi på kalas hos min morbror sen på kvällen käkade vi middag hos ma o pa o firade kära pappa! (fars dag)


* Vecka 46 hände inte jättemycket. Jag jobbade, va o kollade på hus, va på VIP-visning på kappahl me mamma, syrran o kusinerna. (handlade massor till J o J). Hade sen en lugn, skön hemma helg me min Bejb.

*Vecka 47.
På tisdagen var jag på Pim-utbildning me jobbet. En datakurs som helst alla ska gå, va helt ok faktiskt!

På onsdagen var vi hos våra kära grannar o fikade o pratade hus såklart :-)

I fredags var jag o mina två älsklingar på bio o kollade på Madagaskar 2, en härlig film!
  
Efter filmen blev d fika o spel hos syrran :-)

Tidigt i lördags morse körde jag o Bejbi till Göteborg, han skulle fixa lite grejer till bilen o sen blev d shopping, me like!!!
Hittade toppar o tröjor o så lite bling bling :-) Hade en helt underbar dag me min Bejbi, tack älskling!

PÅ kvällen var vi bjudna till S & S. Fick sååå god mat o drinkarna va super! Hade en supertrevlig kväll som avslutades med lite dansmoves på Grand :-)

Sådär ja d va väl d hela. Nu har d blivit en ny härlig vecka som kommer fyllas med massor av jobb, kul!
PÅ söndag e d första advent o jag längtar, äntligen ska stjärnorna o ljusstakarna åka upp!
Ska köpa alla mina julklappar tidigt i år, så d inte blir sån hysteri. Har redan köpt en hel del, känner mej såå duktig!

Miss daisy önskar sig massor i julklapp som ett hus fullt med snygga möbler, ett betalt bröllop, en resa el två, en privatchaufför, har jag nästan redan :-), en flygel m.m.

Jag däremot nöjer mej med vad som helst :-)

Ha d gott!
Puss på er



 


Kommentarer
Postat av: Anna

Kul med ett inlägg igen! Tycer du allt får bli lite bättre på detta:)

Kram

2008-11-24 @ 17:22:38
URL: http://kossananna.blogg.se/
Postat av: PerNilla

Haha du är skojsig du och tack för din kommentar =)

2008-11-24 @ 19:20:15
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0