Ödets ironi

Nu i veckan var vi o pratade med ännu en husleverantör. Allt kändes superbra o hej o hå, då mitt i alltihop gick brandlarmet!!! Genast kändes det som att någon el något försökte berätta för oss att STOPP, NEJ d här är INTE BRA!
Jaja d e väl bara att leta vidare :-)

Idag har jag fixat, donat o tagit itu me en massa saker som jag borde ha gjort för längesen, känns sååå skönt att d e gjort nu! För att belöna mej själv efteråt lagade jag hemmagjorda tonfiskbiffar som blev så goda! Sen för att belöna mej ännu mer bakade jag lite muffins, MUMS!

Snart kommer Princess A hit, ska käka lite glass, skvallra o bara umgås. Hon ville egentligen att vi skulle simma e ju "romantikbad" idag men d sa mina ben nej tack till :-)

Imorgon e d fredag o då ska jag jobba sen ska jag o Miss P iväg på en liten tur, ska bli himla trevligt! Resten av helgen är än så länge lite luddig men d kommer nog bli bra!

Ha d gott
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: PerNilla

Ska bli skoj att åka på lite äventyr med dig :)

2008-11-07 @ 12:49:24
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Emmy

Halloj! Ni måste vara experter på hus vid det här laget, blir väl er man får fråga ut sen när det är dags för en annan... :)



Hoppas helgen blir bra! kram

2008-11-07 @ 23:00:08
Postat av: PerNilla

Hehe :)

2008-11-10 @ 17:11:24
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0