Tänk vad 2 veckor kan gå snabbt

Tycker att hösten är sååå mysig, ja man kan nog säga att jag älskar hösten!
Usch nej, d e så mörkt, kallt o trist tänker ni men faktiskt så finns d hur många bra saker som helst med hösten.

*När man kommer hem från jobbet e d redan mörkt ute o man kan utan dåligt samvete för att "d e sååå fint väder ute" lägga sig o mysa med sin älskling o kolla på film.

*Man kan dricka litervis me te, o fika på underbart goda kakor med sina vänner (själv går oxå bra). :-)

*Man kan äntligen använda alla sina fina, mysiga filtar utan att svettas ihjäl.

*Myskoftorna åker fram

*Klänning o tjocka strumpbyxor, lager på lager :-)

*Man kan ut o lufsa runt bland löven

*Tända alla sina ljus som man samlat på sig under alla besök till Ikea under året.

Hösten är till för att ta d lugnt, umgås, pyssla i hemmet, fika, mysa o vänta på att julen ska komma!
Ett tips för frusna, ensamma hemmakvällar är att lägga sig under favvofilten med sin hårfön o föna sig varm! Funkar skitbra o är såå skönt!

Som vanligt har lata lilla jag inte orkat blogga på ett tag men här kommer en liten uppdatering:

 Fikat o umgåtts med Mask o Nadjis :-)

Gått en 2-dagars utbildning "Säkerhetsryggan" där vi fick lära oss om brandkunskap, HLR, Hitta vilse, Kattis & Roffe och livräddning. En superbra utbildning som ALLA borde gå!

Hit åkte jag, Bejbi o svärmor. Köpte faktiskt en del julklappar, sååå stolt över mig själv!

 Varit o sett High school musical 3, syrrans favvofilm för tillfället!

 Druckit massor utav gott vin. Gnarly head är en ny favorit, prova o njut!

 Trakasserat min kära familj me husvisningar, kataloger, tomter m.m.
Vi har nu gått igenom LB-hus, Värsåsvillan, Trivselhus, Rörvikshus, Modulent, Fiskarhedenvillan, Zhus, mfl.

Här var jag på skoldagarna me mina kära kollegor. Vi hann även med lite shopping i City.

 Fikat, skvallrat o shoppat me Miss P

 Varit ute o gått me den här prinsessan :-)

 Gjort pumpor hemma hos mamma o pappa. Bilder på våra pumpor kommer senare!

 Käkat middag, druckit vin o kollat på Idol me dom här sötisarna :-)

 Varit på Halloweenfest, sååå kul!


D va den lilla uppdateringen d :-)
Nu ska jag krypa ner under täcket me fönen o frossa i lite fler huskataloger, har ni några bra tips blir jag överlycklig!

Igår är historia, Imorgon är ett mysterium, IDAG är en gåva
Puss på er!


 


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha va söt du är!

2008-11-04 @ 14:06:19
URL: http://kossananna.blogg.se/
Postat av: PerNilla

Haha du bloggar inte så ofta men alltid skoj att läsa din inlägg när du väl uppdaterar :)



Miss P :)

2008-11-04 @ 19:49:31
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: PerNilla

Du får med krya på dig gumman....hoppas vi båda snart mår bättre igen. Kramis!!

2008-11-05 @ 13:22:08
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: nadja

Fina bilder du har lagt ut! Roligt att se dem! JA snart har vi ett hus och det går sjukt snabbt, jag vill åka dit hela tiden, men tyvärr har man ju annat att göra. Och så har max bilen, suck. JAg försöker övertala max att om han ska leverera en säng i dem trakterna så kan han hämta mig först och lämna mig på tomten så jag kan va där ltie och kolla, hihi. Kramar

2008-11-06 @ 10:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0