Min lilla älskling har fyllt 5 år!

I fredags fyllde min söta lilla älskling 5 år, kan inte fatta att han redan blivit så stor! Spelar nog ingen roll hur stor han är, för mig kommer han alltid vara min lilla pluttis :-)

Den 10 oktober 2003 klockan 7 ringde telefonen hemma hos mig vilket inte alls var nåt ovanligt. Då bodde jag i Strömstad o jag o min syrra brukade ringa varandra innan jobbet varje dag.
D första syrran sa var " Grattis du har blivit moster!" Jag började asgarva o svarade "hahaha nästa gång du försöker luras kan du iaf låta liiite mer övertygande" 
Hon började oxå skratta o sa "jag lovar det är sant, vi har fått en liten pojke"
Jag var sååå övertygad om att d skulle bli en flicka o i 9 månader hade jag kallat det lilla livet för Betty så för mig fanns lixom inte att d var en pojke. Klumpig som jag är svarade jag då "hahaha nu vet jag definitivt att du skojar när du säger att d e en pojke"
I samma sekund hörde jag en sköterska som kom in o började prata med dom o då äntligen förstod jag att d var sant :-)
Packade väskan o katten o körde d snabbaste jag kunde ner till Kristianstad, d va lååånga 4,5 timmar.
Väl framme på BB var d kärlek vid första ögonkastet!!!


I  
  
  

Puss på er, hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Kellermeister

Ja, han är en redi liden plutt! :) Hmm.. tycker att jag känner igen snyggingen som är på den 7e och 9e bilden.. Vem kan det vara?! Puss

2008-10-12 @ 18:23:18
Postat av: PerNilla

Söta bilder =)

2008-10-12 @ 21:13:22
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Nadja

Vilket charmtroll! Kram

2008-10-13 @ 20:48:47
Postat av: Marcus den store starke

Tycker att det skrivs dåligt i den här bloggen... Ikväll när jag kommer hem ska du få höra o se nå't roligt.. :) Pussar

2008-10-17 @ 12:19:52
Postat av: Ida

Söta bilder <3

2008-11-08 @ 13:06:44
URL: http://festizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0