Miss Daisy

Mmm den här helgen har Miss Daisy varit framme väldigt ofta, fattar inte var den här bortskämda, lata lilla nippertippan kommer ifrån! Du e en ängel som orkar stå ut me henne Bejbi :-)

Annars har helgen varit bra, gått lite väl snabbt bara men så känner man väl alltid?!
Igår raggade jag stövlar halva dagen. Hittade inga supersnygga så jag panikköpte 2 par halvfula istället, känns jättebra!
Va sen o hälsade på min mamma o busade me J o J en stund, alltid lika kul!!
På kvällen var det party me N o A, blev lite vin, singstar o sen dansade vi loss på Grand...
Idag har jag, M, mamma o pappa varit på tur o letat present åt J som fyller 5 om ett par dagar. Hade en väldigt mysig dag tillsammans :-)
Resten av dagen/kvällen blir d mys me min Bejbi!

Hoppas ni får en mysig söndag
  Pussar


Kommentarer
Postat av: PerNilla

Tack själv gumman, hade mycket skoj igår =)

Lite ont i fötterna idag dock, sånt man får stå ut med!!



Jag hoppas att ni oxå haft en mysig söndag tillsammans, det har vi haft. Kram

2008-10-05 @ 21:41:07
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: nadja

Tack vännen för den fina kommentaren om min avlyssning, den värmde verkligen :) Hoppas ni haft och har en trevlig söndag. Hoppas vi ses snart. Kramar

2008-10-12 @ 17:05:19
URL: http://nadjae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0