24 September

Igår var det min kära pappas födelsedag! Detta firades naturligtvis me middag o tårta, mums!




Det var även tjejtjusarens sista uteträning på fotbollen så vi gick dit o kollade, kan säga att jag skrattade en hel del!
Laget består av 4-5 åringar blandat me killar och tjejer, som ni säkert vet har dom ju tusen tankar, ideer o saker som dom vill göra på en o samma gång. Själva fotbollsspelandet va väl d som va minst intressant om jag säger så :-)
Medan några lekte killarna tar tjejerna, några hade kisspaus, någon låg o vilade mm försökte den stackars tränaren styra upp det hela, utan större framgång. Jag hade skitkul!!!

Min tjejtjusare!



Ha en trevlig kväll!

Pussar


 



 


 


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker du är lite dålig på att Blogga min vän;)

Kram

2008-10-02 @ 17:40:24
URL: http://kossananna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jasåå har du varit på en föreläsning med henne, vad skoj.

Har ej läst hennes böcker om självkänsla men ska skaffa dem så jag kan göra det.



Ha det fint, kram.

2008-10-02 @ 19:39:46
Postat av: N

Ville bara lämna en liten hälsning =)

Kram/Nowna

2008-10-02 @ 20:47:51
URL: http://nownaalberes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0