9 dagar...

...mmm nu har d gått 9 dagar sen jag bloggade sist. Känns verkligen som att d här me o blogga e nåt för mej ;-)
Jaja,  jag tänkte iaf uppdatera er om allt "spännande" som hänt i mitt liv under dessa 9 dagar:

Lördag
Jag o min bejbi vaknade vid 6 av att en liten tjej låg o pratade o sjöng i sin säng :-) D va lilla fislisa som ville komma upp o mysa lite i våran säng!
Efter mycket mys, bus, lite frukost, blöjbyte och påklädning gav vi oss iväg till Tivoliparken vid 9.30.
Där matade vi ankorna, fikade och gungade lite. Vi hade en mycket mysig dag!
På kvällen skulle jag o M egentligen på grillfest men M kände sig väldigt krasslig så d blev inställt. Istället blev d mat hos mamma o pappa, självklart var familjen S oxå där! Efter maten gick vi "tjejer" till mormor och morfar där vi blev bjudna på god fika :-) Mormor tog fram gamla foton som vi fick kolla på, såå kul o se!
Lördagen blev en lugn mysig familjedag, me like!


Söndag
Vi började dagen med att äta en god frukost sen åkte han iväg en sväng o jag städade lgh :-(
Blev genast mycket gladare när han kom hem med blommor till mej! Älskar min Bejbi!
Sen åkte vi på en liten utflykt, mysigt...
På kvällen blev d film o fika :-)



Måndag-Fredag
Har inte gjort annat än jobbat, ätit o sovit känns d som...

Lördag
Idag skulle egentligen jag o min Bejbi ut o äta men vid en närmare titt på menyn på nätet insåg jag att där fanns typ inget för Miss Daisy att äta :-(
Men vi hade tur som blev bjudna på mat o gott vin hos mina föräldrar istället, nästan som på restaurang ju :-)

Söndag
Idag har jag inte ens gått utanför dörren o kommer inte heller att göra d, känns bra :-)
D blir en mysig hemmadag me min Bejbi.
På vårt späckade schema för dagen står d pizza o film :-)



                                                                                    
                       
   Puss på er!



Kommentarer
Postat av: PerNilla

Vad skoj med en uppdatering från dig och ni verkar ha haft det bra =)

Söt din bejbi är som kommer hem med blommor, väldigt fina var dem oxå =)



Ha det bra så hörs vi, kramisar!!

2008-09-22 @ 12:46:49
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Anna

Visst va det mysigt med en liten tjej att mysa med på morgonen, kanske nåt att tänka på? ;)



2008-09-24 @ 19:32:33
URL: http://kossananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0