Broby marknad

Idag ska jag, min mamma o syster bege oss iväg till underbara Broby :-)
Min kusin "Ture" ska stå där o sälja sina vackra, egendesignade smycken, hon e superduktig o gör sååå fina smycken som man bara vill ha!!!
Hennes kära storasyster N (som precis tagit körkort!!!) e så snäll o ska stå där o sälja me henne, vilka små snuttisar va?!
Dom messade mej vid 7 imorse o sa att vi skulle komma tidigt, så om en liten stund ska vi bege oss iväg o jag hoppas jag hittar ett riktigt fint halsband som jag kan ha ikväll, kanske kan tigga till mej ett av mamma oxå så jag får flera!!!

Pussisar!

Dagens Miss Daisy: "Men hallå Bejbi! Vi har ju inget smör hemma...hur ska JAG nu kunna äta frukost?!!!"

Tack Bejbi för att du står ut med ditt lilla monster :-)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag hittade hit till din lilla sida. Tack för i lördags. Straffet för att jag drack för mkt är att jag nu har fått Stolles förkylning + halsont :( Ha det bra!

2008-09-08 @ 12:59:53
Postat av: Pernilla

Heej. Tack för ihelgen, var mycket trevligt =)



Kramis.

2008-09-08 @ 18:07:41
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Kajsa

Ha ha nu har jag också hittat dig. Kul kul



Kram Kram

2008-09-08 @ 18:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0