Min Bejbi

Igår fick jag än en gång bekräftat att jag har världens bästa sambo...
Va hemma o va sjuk, då kom min fina, underbara Bejbi hem med mat åt mej o så hade han hyrt 3 filmer som jag kunde kolla på, åh sötnos!
Sen igår kväll när han hade slutat jobba hade han glass med sig hem, älskar glass! Har inte jag världens bästa pojkvän så säg!!!
Det är sådana här saker som gör att man aldrig behöver tvivla på att man hittat rätt, jag är i alla fall helt säker på att M är min drömprins!

                                                             

  Hoppas ni får en trevlig dag!
                                                                            Love u Bejb


Kommentarer
Postat av: neells

visst är han jätte snäll:p speciellt när han vill åka före dig i min bil:) men det får han ikke. Krya på dig jessi. puss

2008-09-04 @ 18:42:15
URL: http://neells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0