Mode...

Fick ett väldigt roligt samtal av min syster J idag...
Morgonen hemma hos familjen S hade börjat lagom stressigt så när syrran skyndade sig iväg för att gå och lämna "tjejtjusaren" på dagis ("fislisa" e sjuk) så kom hon på att hon var iklädd endast ett par leggings och en inte alltför lång t-shirt...
Skitkul tyckte jag :-) syrran tyckte dock inte d va lika underhållande som jag utan var mycket upprörd o generad!!!
Snälla, söta, underbara lilla jag försökte lugna henne med att d e mode att klä sig så nu :-D....var på någon i andra änden nästan skrek `JA, kanske om man e smal som en staketräv o har ben som når upp till halsen!!!

Tack min underbara systeryster för att du förgyller mina dagar!!! :-)

Puss


Kommentarer
Postat av: neells

hon måste haft bråttom för det är inget jag kunna tänka mig Jennie gå ut i;)

2008-09-04 @ 18:40:23
URL: http://neells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0