Sagoslottet/råttboet

Mitt framtida hus som jag drömmer om e definitivt ett riktigt sagoslott, ni vet ett sånt där me torn o tinnar :-)
Nej, jag har ännu INTE insett att jag aldrig kommer att få ett sånt hus...

Nu däremot kan man väl inte dirket kalla mitt hem för ett sagoslott, jag brukar kalla d för mitt lilla råttbo...
Ska jag vara helt ärlig så tycker jag faktiskt om mitt "råttbo", visst finns här massor me saker man skulle vilja ändra o ha men eftersom d e en hyreslgh finns d inte mycket man kan göra åt saken.

I kvarteret där M o jag bor finns d skitfina miljonvillor. En del i klass me mitt sagoslott :-)
Ibland brukar jag o M gå en sväng o kolla på alla dessa underbart fina hus o drömma oss bort att vi en dag oxå komer att bo där, ok d e mest jag som drömmer då!!!
Allra bäst  att gå där e på hösten o vintern när d e mörkt ute o alla tänder sina fina lampor. Då ser man nämligen så mycket mer av hur det ser ut där inne med inredning o allt. Kan tänka mej att jag ser ut som en trånande hundvalp där jag går :-)

I väntan på mitt sagoslott kan jag visa lite bilder på mitt "råttbo" men d får bli i ett senare inlägg...

Puss


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha du är skojig du gumman =)



Nue har jag jobbat och det gick bara bra.



Vi hörs, kram.

2008-09-05 @ 16:53:38
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0