Dulliga dossen!

I fredags kom dulliga dossen & fislisa till mitt jobb och hälsade på :-)
Dossen stannade kvar eftersom att han & jag skulle på bio på kvällen, fislisa fick gråtandes åka hem :-(
Efter att ha inhandlat lite gottis och käkat lite mat, kollade vi på Bolt, både Jag & J älskade filmen, speciellt den tjocka lilla hamstern!
Efter filmen åkte vi hem och bäddade ner oss i sängen och kollade på Wall-e. Mysigt att ha små övernattningsgäster ibland.

På lördagsmorronen då vi vaknade pigga och glada bakade vi underbart goda scones till frukost
 

Sen blev det, lek, bus och mys hela dagen lång :-)

Lördagkväll
Då bjöd vi våra underbara vänner M & N på varmrökt lax, potatis, sås och sallad, min favoritmat :-)
Till efterätt blev d en mumsig cheesecake.
Självklart kollade vi på melodifestivalen men snälla, snälla, snälla nån vad var d som hände?!!!
Efter den underbara musikunderhållningen spelade vi spel till långt ut på natten :-)
Tack vännerna för en superkul kväll!

Söndag
Idag blir d en tur till Eko, sen ska jag o Bejbi kolla igenom alla 13 tapetkataloger som vi har här hemma och förhoppningsvis komma fram till nåt bra den här gången, har försökt några ggr innan :-)

Hoppas ni får en härlig söndag!
Pussar

Kommentarer
Postat av: ma o pa

vilka utfärder man blir avundsjuk får man köra efter?

2009-02-08 @ 11:32:41
Postat av: PerNilla

Låter som ni haft en trevlig helg =)



Snälla,snälla, snälla var lätt den bästa låten, hehe =) Nää men usch vad har hänt med melodifestivalen egentligen?



Ha en fortsatt bra söndag, kram.

2009-02-08 @ 12:13:59
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Cecilia

Ja du, snääälla tala om för mig oxå vad som gick snett. Urdåliga låtar, jag hängde knappt med så trist det var.



Vilken mysig början på helgen ni fick med J :-) Det uppskattade han alla gånger. Det var väl lillasyster som åkte gråtandes hem?! Hon hade nog mindre kul..



Visa gärna vilka tapeter ni valt!



I fredags kändes allt sååå tråkigt och jobbigt att behöva lämna jobbet så tidigt. Men idag känns det faktiskt skönt. Antar att det behöver lägga sig lite först.

2009-02-08 @ 18:21:49
URL: http://clarasmamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken mysig helg ni verkar haft:D

2009-02-09 @ 09:52:26
URL: http://kossananna.blogg.se/
Postat av: Nadja

Tack för en underbar kväll i lördags! Ang melodifestivalen så var Ugglas så j*kla kass, när vi träffade Max föräldrar i söndags så pratade vi med dem ang medodifestivalen och Max mamma tyckte att Snälla, snälla var en av de bästa!!!! VA!!!!!! Jag och max kolalde på varandra och sa nu vet vi vilka det var som röstade, som vi under hela kvällen fudnerade på, Fy på dem. Vill ni ha tapet råd så säg bara till :) Kramar

2009-02-09 @ 11:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0