Februari

Börjar med att säga kångratjuläjshöns till min kära mamma som fyllde år igår! På kvällen firade vi henne me paket o tårta, mums!!!

O vart tog då januari vägen???
Min januarimånad har varit härlig men intensiv.
Började med några välbehövliga semesterdagar sen har d varit full rulle me jobb, jobb, o jobb :-( 
Har blivit klar me min Pim utbildning, känns så skönt! Äntligen kan man ägna sin fritid åt lite roligare saker som att umgås med familj o vänner.
Det har blivit en hel del kalas, middagar me vänner, en tur till Nova me N & E o ett biobesök me älsklingen. Vi såg Australia, sååå bra!
 
Den 24 var familjen o kollade på Disney on Ice o jag njöt av varenda sekund, så himla fint o välgjort. Det bästa av allt var i slutet då alla Disney prinsar o prinsessor kom in i sina fina brudklänningar, sååå vackert o jag önskade så att jag var en av dem ;-)
   

Januari avslutades me ett födelsedagsparty hos P & P, Tack för en helt galet kul kväll!

   


Hoppas ni får en härlig dag/kväll
Puss på er


Kommentarer
Postat av: PerNilla

Åhh skoj med ett blogginlägg från dig äntligen =)



Tack för att ni kom, galet skoj var det som sagt!! Kramis.

2009-02-04 @ 17:20:44
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Anna

Ja det låter definitivt som att vi får ta en promenix snart så som du kränger kakor och tårta^^

MÅSTE ses imorn på jobbet!

Kram

2009-02-04 @ 19:46:40
URL: http://kossananna.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Åh Disney on ice skulle jag oxå vilja se, det verkar ju helt fantastiskt!



Hur mår du nu? Bättre hoppas jag.

2009-02-04 @ 21:06:11
URL: http://clarasmamma.blogg.se/
Postat av: PerNilla

Hehe lite snö är det men antar att du tog dig ut då...hehe =)

2009-02-05 @ 12:44:20
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Nadja

Vilka fina bilder från Disney On Ice, jag blri sugen på att se den :) Visst går tiden snabbt, jag håller med dig, och det tycker jag är bra, för då flyttar vi snart in i vårt lilla slott, hihi. Kram

2009-02-06 @ 09:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0