Julen 2008

Gott Nytt År på er!
Hoppas ni hade en lika underbar avslutning på 2008 och en lika underbar början på 2009 som jag hade :-)

Kan inte beskriva med ord hur mysigt o bra vi haft det under julen så jag visar med  lite bilder istället

Julafton
Vi började dagen med att äta julfrukost och öppna lite klappar hemma hos fam Söderkvist
      
Sedan åkte vi till Vä o fikade och öppnade lite fler klappar :-)
 

På eftermiddagen och kvällen firade vi jul hos mamma & pappa

               
 
Juldagen
Då hade vi vår årliga skridskoåkning med släkten & Thörnqvist :-)
                

Annandag jul
På morronen åkte jag & Bejbi o shoppade en tv till sovrummet, trummor, eye toy, lite kläder o annat smått o gott! På kvällen bjöd vi våra föräldrar och syskon på middag
     

27 december
Då bjöd vi POP på varmrökt lax o potatis sen provade vi våra nya leksaker :-)


28 december
Var S & S här och fikade

30 december
Jobbade jag en snabbis, va väääldigt lugnt på jobbet för ovanlighetens skull. På kvällen var vi på kalas hos morfar som fyllde 85år!

Nyårsafton
Bilder från kvällen kommer en annan dag!


Ha en härlig fredagskväll!
Pussar


 


Kommentarer
Postat av: PerNilla

Tack själva för en trevlig Nyår =)

Vi har inte så mycket planerat ihelgen faktiskt. Fårse vad som händer. Ni då? Kramis.

2009-01-02 @ 23:18:21
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Cecilia

Åh, det ser ut som ni haft en underbar jul. Kul att få se så många bilder! En lite annorlunda tradition ni har på juldagen. Skridsko är ju inte det lättaste enligt mig...haha:-)

Vad köpte ni för TV?

Väntar på nyårsbilderna :-)

2009-01-03 @ 10:53:55
URL: http://clarasmamma.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Nej, det var otäckt igår :-(

Men vi köpte ju oxå en LG ´32 men inte alls för det "billiga" priset :-(

2009-01-03 @ 15:01:00
URL: http://clarasmamma.blogg.se/
Postat av: Martina

Oj här var det minsann mycket, så där roligt har inte jag haft det. Jag har verkligen bara tagit det lugnt, ätit gott och sovit kändes som kroppen behövde det. Hade gärna varit ledig ett tag till... men det får jag ju snart ändå. =)

2009-01-06 @ 11:06:44
URL: http://skepparegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0