Förkyld!

Mmm just nu e jag en riktigt snorfia, har feber, ont i halsen o näsan rinner konstant känner mej alltså väldigt krasslig. Trist att behöva stanna hemma från jobbet men förhoppningsvis går det över snabbt.
Det braiga är ju att jag kan passa på att blogga lite :-)

Helgen vecka 8
På lördagskvällen kom P & P hit o käkade räkor och drack vin. Sen gick jag o Miss P vidare till Princess A som hade fest. Där blev det ännu mer vin, lite singstar o sen blev d utgång till Grand!

På söndagen körde vi en tur sen bakade vi non-stop kakor.



Vecka 9
På fredagen var jag o åt tacos o bowlade me jobbet, väldigt trevligt! Jag va iofs mer usel än vanligt på att bowla men för en del gick d ju väldigt bra!!! 

Lördag
Då var jag o Bejbi i Lund o shoppade lite nya kläder.
Kvällen spenderades hemma hos härliga fam Pyjamas Söderkvist :-D
   

Söndag
Då rensades det i garderoberna o oj vad mycket kläder vi skickade till insamling.

Vecka 10
På tisdagen var jag i stan me syrran o shoppade presenter åt moi!
Sen på kvällen kom pappa in som en räddande ängel o satte upp rullgardinen i sovrummet. Så nu kan man äntligen få sova i ett mörkt rum igen :-)

I onsdags  efter jobbet följde Nilla me mej hem. När P slutat jobba kom även han hit en runda o traggade lite.
På kvällen kom Princess A hit me nybakade muffins, mums!

Min födelsedag!
     
    

Tack för att en underbar födelsedag o tack Nelly för de goda smörgåstårtorna! 
Får passa på att säga Grattis till inte bara en utan TVÅ av mina jobbarkompisar som fick barn idag :-)

Fredag
Då kom Söta Princess A hit med ett underbart rosa kakfat fullt me mumsigheter!
Såhär såg det ut när jag öppnade dörren:
 Tack Vännen!

Lördag
Vad gör man en regnig tråkig lördag? Man kör såklart till IKEA :-) 
 P & P följde gärna me! Jaaag haar köööpt skiiivooor :-D

På kvällen käkade vi på restaurang o firade att P & P varit tillsammans 1 år!
  Vår goda mat!

Det var väl ungefär allt som hänt, ja förutom att vi har lagt ner husbygget då ju men d skriver jag om en annan dag! 
Nu ska jag krypa ner i sängen o vila mej en liten stund.

Hoppas ni får en härlig dag!
Pussar



  En liten häslning till BD, det såg riktigt fint ut! Hihihi


                                                                                       


Kommentarer
Postat av: Martina

Oj oj tala om uppdatering, så mycket som du har hittat på har jag inte gjort på ett halvår kanske... Jag har dock bakat idag, men blev helt slut efter det, så drygt att vara sjuk. Jag är också sugen på att åka iväg och shoppa och skulle ha åkt till nova lund i söndags, men så blev man sjuk. Så gulligt av Anna... hon är go hon! Roligt att se så mycket bilder krya på dig kram

2009-03-10 @ 12:10:01
Postat av: PerNilla

Tack själv gummis för att ni ville vara med och fira på våran dag. MM får komma in och smaka det där teet nån dag, hehe =)



Krya på dig, kramis.

2009-03-10 @ 12:34:07
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Emmy

Hej hej. Trist att du blivit sjuk. Alla är sjuka tycke rjag, min mage bubblar o jag mår lite illa så kanske har även jag åkt på ngt...

Hörde att vi råkat va på Ikea samma dag utan att träffas :)

Men VA?! Har ni lagt ner bygget?????? varför!!?

Ha det bra, kram

2009-03-10 @ 16:25:21
Postat av: Cecilia

OJ vilken lång uppdatering:-)



Tack så mycket för hälsningarna! Tänk att jag o Ulrika skulle föda på samma dag? Ofattbart, men skoj har det varit.

Jag förstod att Annas kakor var uppskattade! De ser förbannat goda ut. Vilken bra födelsedag du hade!

Jag skulle sååå gärna vilja åka till Nova och köpa nya kläder, jag dör snart. Jag vill inte se mammakläderna mer nu.

Var käkade ni middag? Det ser så gott ut!

KRAM

2009-03-10 @ 16:30:19
URL: http://clarasmamma.blogg.se/
Postat av: Nadja

Många fina bilder och en massa skoj har ni gjort. Hoppas du är frisk nu! Kram

2009-03-13 @ 17:11:28
Postat av: PerNilla

Tack så mycket gumman =)



Har ni haft en bra helg annars? Kramis.

2009-03-15 @ 10:37:09
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Malin

Grattis i efterskott på födelsedagen!

2009-03-19 @ 21:54:32
URL: http://lantani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0